13 Aralık 2011 Salı

2011'de Halil Kandok'un Severek Dinlediği Türkçe Albümler



(Sıralama karışık, denk gelişe)

Selva Erdener - Düşlerimin Toprağı
Şirin Soysal - Bir Şeyler Var
Yıldız İbrahimova - Annemden Rumeli Türküleri
Halil Sezai - Seni Beklerken
Dilek Türkan - Aşk Mevsimi
Zara - Hazine
Ezginin Günlüğü - Seni Düşünmek
Serap Tamay - Ben Sana Yarim Dedim
Yavuz Akyazıcı Project - Turkish Standards
Sevtap Ünal -  İnsanlar, Arabalar ve Rüzgar Geçti Aramızdan
Ravi - Ravi
Süleyman Orhan - Kış Biter
Mehtap Meral - Aşk
Ayşegül Aldinç - Li Lal Lal La La
Nazan Öncel - Hayvan
Sezen Aksu - Öptüm
Mabel Matiz - Mabel Matiz
Sanem Aydın - Bitti Derken
Atiye - Budur
Gülden Özsoy - Bir Söz
Can Bonomo - Meczup
Zakkum - 13
Bertuğ Cemil - Geldim Gördüm Sevdim
Gülay - Aşkhane
Peyk - İçimdeki Ses
Nil Karaibrahimgil - Hakkında Her Şeyi Duymak İstiyorum
Umut Akyürek - Sinha
Ferhat Göçer - Seni Sevmeye Aşığım
Salim Dündar - Sihirli Değnek
Elif Çağlar - M-U-S-İ-C
Fatih Erkoç - Yanında Her Kimse
Kreş - Çıplak
Bülent Ortaçgil - Sen
Vokaliz - Burayı Dinle
Gülcan Altan - Gunef
Sefa Topsakal - Doktor
Jehan Barbur – Hayat
Çiğdem Erken - Kız Kafası
Teoman- Aşk & Gurur
Melis Danişmend - Daha Az Renk
Neyse - Neyse
Nada - Oda
Gece - Gece
(Ekleyebilirim daha)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder